Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2009

ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΑ


Αδέλφια καλησπέρα,

Ξεκινώ το ποστ βγάζοντας το «καπέλο» στον σύντροφο ΦΑΡΟ που (αν δεν κάνω λάθος), ήταν ο πρώτος από όλους μας που πήρε χαμπάρι την προβοκάτσια των «αριστερών» του πρωκτού, που χωρίς καμία έγκριση – συνεννόηση «τράβηξαν» λινκ όλα τα red blogs.

Αυτοί οι «αριστεροί» για ακόμα μια φορά γράφουν και μιλούν για ενότητα της αριστεράς, με την ίδια ευκολία που θα μιλούσαν για συνταγή τουρλού.

Ας ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΩ λοιπόν τα πράγματα. ΕΓΩ δεν έχω υπάρξει και δεν θα υπάρξω ποτέ «αριστερός». ΗΜΟΥΝ, ΕΙΜΑΙ και ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΑΛΙΝΙΚΟΣ κομμουνιστής.

Σύντροφοι των red blogs από την θέση μου και με τα λίγα που ξέρω θα ήθελα να προτείνω από εδώ και πέρα και μέχρι η προβοκάτσια τους να λάβει τέλος, τα ποστ όλων μας να κλείνουν με το υστερόγραφο του ΦΑΡΟΥ.

Χαιρετίσματα στο σπίτι Αδέλφια.


ΥΓ : Η “συμμετοχή” μου στο μπλογκ της δήθεν “Ενότητα στα Blogs της Αριστεράς”, είναι καθαρή ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ !

Δεν υπάρχουν σχόλια: