Σάββατο 24 Μαΐου 2008

ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ... ΑΛΛΑΞΕ ΜΑΣ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑ ΚΑΛΟΜΟΙΡΑ ΚΑΛΟΜΟΙΡΑ


Αδέλφια καλησπέρα,

Σάββατο σήμερα και αντί ο τρισκατάρατος (η αφεντιά μου) να ετοιμάζομαι ψυχολογικά για να παρακολουθήσω την εθνική μάχη της Καλομοίρας, κάθομαι και ασχολούμαι με το μπλογκ. Φτου στα μούτρα μου…

Κάνοντας την αυτοκριτική μου ξέρω πολύ καλά ότι αν και έχω φωνάξει δεκάδες χιλιάδες φορές κατά της Ευρωπαϊκής Ένωσης έχω δαπανήσει άλλες τόσες ώρες για να διαβάσω τα αποτελέσματα εκθέσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Ξέρετε… αυτές οι εκθέσεις δεν είναι εκθέσεις ιδεών, είναι εκθέσεις που το περιεχόμενο τους βγαίνει μέσα από την συλλογή και επεξεργασία αριθμών και συνήθως οι αριθμοί λένε την αλήθεια.

Έτσι λοιπόν σήμερα ήρθε στο «φως» και η επίσημη επιβεβαίωση αυτού που όλοι πιστεύαμε… Αδέλφια αισθανθείτε ΕΘΝΙΚΑ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ, γιατί είμαστε πλέον και με την βούλα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής από τους ΦΤΩΧΟΤΕΡΟΥΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ.

Με την έκθεση που βγήκε στην δημοσιότητα από τον Ant1 (http://www.ant1online.gr/Economy/General/Pages/20085/ff5b8aa5-70d6-47c5-9c0d-2d9889c5ad4f.aspx) περισσότεροι από 2,5 εκατομμύρια Έλληνες, δηλαδή 1 στους 4, αναγκάζονται να ζουν με λιγότερα από 22 ευρώ την ημέρα. Φυσικά αν προσθέσουμε και το πρόβλημα της ακρίβειας (ναι αυτό που ανακάλυψαν στο Mega πριν από 2 εβδομάδες) που καθιστά την χώρα μια από τις ακριβότερες της Ευρώπης, καθώς και ότι οι μισθοί μένουν ίδιοι εδώ και χρόνια, θα πρέπει σύντομα να δέσουμε μια πέτρα στο λαιμό και να επισκεφθούμε την κοντινότερη παραλία. Φυσικά πριν το κάνετε μην ξεχάσετε να δείτε το σημερινό υπερθέαμα της Eurovision και να αισθανθείτε για ακόμα μια φορά υπερήφανοι που είστε ΕΛΛΗΝΕΣ.

Χαιρετίσματα στο σπίτι Αδέλφια.

ΥΓ: Στην φωτογραφία (μια ευγενική χορηγία της ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ) που ακολουθεί το ποστ, βλέπετε ένα χαρτονόμισμα των 500 εούρος. Θερμή παράκληση όπως ακολουθώντας το γνωστό copy paste ενεργοποιήσετε το jpg ως wallpaper του υπολογιστή σας. Είναι ο μοναδικός και σίγουρος τρόπος για να δείτε ένα τέτοιο χαρτονόμισμα.

8 σχόλια:

Laplace είπε...

καλα κανεις κ ασχολεισαι με το blog σου αδελφε κ οχι με την Κακομοιρα..
με 22 ευρω?πολλα μου φαινονται..
πιστευω οτι πολλοι αναγκαζονται να ζουν με πολυ παρακατω..

μας εκαναν σαν τα μουτρα τους..

Run Boy Run είπε...

@ laplace78

Αδελφέ εμένα ξέρεις ποιος αριθμός μου κάνει για μικρός??? Τα 2,5 εκ. Έλληνες... Νομίζω ότι σαφώς πιο πολλοί αυτοί που ζουν με περίπου αυτό το ποσό...

Ανώνυμος είπε...

ΟΥΦΦΦΦ...
Ευτυχώς σύντροφε χτες την γλυτώσαμε,
ένα ακόμα έξοδο έφυγε από πάνω μας με την τρίτη θέση,
Φαντάζεσαι να έβγαινε η καλομοίρα πρώτη και να πληρώναμε διοργάνωση του χρόνου ?

Run Boy Run είπε...

@ alexandros

Ακόμα περιμένω για να ακούσω από κάποιον το κόστος της συμμετοχής μας στην Σερβία...

kikop80 είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
Θέλω να εκφράσω τη βαθύτατή μου λύπη και απογοήτευση για την αποτυχία του εκλεκτού της φυλής μας στη γιουροβίζιον, Rodolfo Chikilicuatre. :(
Για μάς είσαι ο μοναδικός λαμπερός νικητής!
Κλαψ! Καταθλιψ! Μελαγχόλ!

Run Boy Run είπε...

@kikop 80

Όχι δάκρυα. Είναι ξεκάθαρο ότι πίσω από την κακή θέση του εκλεκτού Chikilicuatre είναι οι Εβραίοι, οι κομμουνιστές και οι μασώνοι. :)

Ανώνυμος είπε...

επειδη εχω την τυχη να ζω στην επαρχια, επετρεψε μου να πω πως συναντω ανθρωπους που προσπαθουν να μην ξοδεψουν ουτε ενα ευρω την ημερα και το'χουν ολοι ριξει στη μικρη γεωργια- φυτευουν ζαρζαβατικα στα μπαλκονια μεσα στις γλαστρες- απο την ακριβεια. Νομιζω πως μας περιμενουν κατοχικα χρονια, το οποιο συνεπαγεται αυξηση εγκληματικοτητας, πορνεια και παρανομο εμποριο.

Run Boy Run είπε...

@ brainless

Η ιστορία κάνει κύκλους... και όπως όλα δείχνουν τα χειρότερα δεν τα έχουμε δει...