Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2009

war is NOT over


Αδέλφια καλησπέρα,


Εδώ και μέρες θέλω να γράψω την συγκεκριμένη ανάρτηση. Εδώ και μέρες έχω αρχίσει και πάντα σταματούσα μετά τις πρώτες γραμμές. Βλέπεις Αδελφέ είμαι σίγουρος ότι στο τέλος της ανάρτησης θα με καλέσουν να "απολογηθώ" διάφοροι "επαναστάτες", "αντιιμπεριαλιστές", που έχουν πάρει την επανάσταση και τον αγώνα κατά του καπιταλισμού - ιμπεριαλισμού, εργολαβία.

Επειδή λοιπόν μεγάλωσα και μυαλό δεν έβαλα την ανάρτηση την γράφω και "ας πάει το παλιάμπελο"... Πάμε λοιπόν...

Η προηγούμενη εβδομάδα στην Αγγλία ήταν μια συνηθισμένη εβδομάδα. Βροχή σε συνδυασμό με ανέμους, οι εργατικοί να συνεχίζουν να χάνουν στις δημοσκοπήσεις και όλοι να κάνουν τον σταυρό τους για το τι θα τους βρει την στιγμή που το τιμόνι της χώρας το αναλάβουν οι συντηρητικοί... και μέσα σ' όλα αυτά κηδείες πολλές κηδείες.

Τα κανάλια εδώ σε ζωντανές συνδέσεις δεν δείχνουν ανεγκέφαλους πιτσιρικάδες να καίνε εκπαιδευτικά ιδρύματα νομίζοντας ότι αυτό είναι επανάσταση. Τα κανάλια εδώ δείχνουν κηδείες στρατιωτών που έχασαν την ζωή τους στο Ιράκ. Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα συνειδητοποίησα ότι η χώρα στην οποία μένω βρίσκεται σε πόλεμο. Ξέρεις Αδελφέ σε πραγματικό πόλεμο, όχι αυτόν που μάθαμε παίζοντας στο play station το "Call Duty" . Εδώ οι άνθρωποι σκοτώνονται. Τους βρίσκει η σφαίρα, στριφογυρίζουν στον αέρα μια φορά και πέφτουν στο έδαφος μιας μακρινής χώρας, χωρίς να έχουν μάθει τι στο γεροδιάολο κάνουν εκεί.

Οι Άγγλοι ποτέ δεν ήταν άγιοι. Η εξωτερική πολιτική που άσκησαν τους περασμένους αιώνες κατέστρεψε πολλούς λαούς. Εγώ όμως δεν θέλω να μιλήσω για πολιτικές ούτε για το καλό και το κακό. Όλα αυτά τα αφήνω στους πολιτικούς. Εγώ θέλω να μιλήσω για την μικρή Victoria που η φωτογραφία της έκανε εκατομμύρια κόσμο να κλάψει.

Η πιτσιρίκα δεν θα ξαναδεί ποτέ τον πατέρα της, όπως άλλωστε χιλιάδες παιδιά σε Ιράκ, Αγγλία, Αμερική. Η ρεαλιστική πλευρά του πολέμου λέει ότι ο θάνατος παντού είναι ίδιος, είτε Ιρακινός είσαι είτε Άγγλος το ίδιο θα πονέσεις όταν θα φας την σφαίρα. Το ίδιο θα κλάψουν τα παιδιά σου όταν θα σε δουν στο φέρετρο.

Όμως η ιστορία του συγκεκριμένου πολέμου δείχνει να μην έχει τελειωμό και αυτό που με τρομάζει περισσότερο από το οτιδήποτε είναι το τι πρέπει να πω σαν ενήλικας σε παιδιά όπως η Victoria .

Χαιρετίσματα στο σπίτι Αδέλφια

ΥΓ : ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΞΕΧΑΣΑΝ... σαν σήμερα σκοτώθηκε ο John Lennon... Happy Christmas AND war is NOT over.

15 σχόλια:

JohnyQ είπε...

Πόλεμος στον πόλεμο...

Ο πόλεμος τους είναι άδικος.
Ο πόλεμός μας δίκαιος.

ο πόλεμος μας ενάντια στους πολέμους τους...

Χαιρετίσματα στη Σκωτία, φύλαρχε

Run Boy Run είπε...

@ JohnyQ

Ο Ιμπεριαλισμός μας απάντηση στον Ισλαμικό Φουνταμενταλισμό τους και κάπου εκεί στην μέση χιλιάδες ζευγάρια μάτια παιδιών γεμάτα δάκρυα...

Μάλλον ως ενήλικες... σκατά τα κάναμε.

Την Καλησπέρα μου.

Ανώνυμος είπε...

Αν η κάθε φωογραφία είναι χίλιες λέξεις, δεν ξέρω τι πρόταση θα σχημάτιζε η συγκεκριμένη φωτογραφία.

JohnyQ είπε...

δε με εννόησες φύλαρχε.

μπορεί ως ενήλικες να τα κάνετε σκατά.

Εγώ όμως λέω "ο πόλεμός μας" εννοώ ο δικός σου και ο δικός μου. και ΟΧΙ "ο πολέμοι τους", (οι Ιμπεριαλιστικοί πολέμοι τους , να στο πω να το καταλάβεις, μάλλον φαίνεται εκεί πάνω στο βορρά δεν έχεις προσαρμοστεί στο κλίμα και δεν με καταλαβαίνεις)οι ΑΔΙΚΟΙ ιμπεριαλιστικοί πολέμοι τους, κατάλαβες γιατί τους λέω άδικους;

η φράση "Ο Ιμπεριαλισμός μας" μόνο ως προσβολη μπορεί να ληφθεί από μένα(αν αναφέρεται σε μένα).

ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΔΕΝ ΧΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ιμπεριαλιστές και ισλαμικούς φονταμελιστές.(αυτά είναι που κάνουν ΑΥΤΟΙ για να μοιράσουν την λεία τους)

ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΧΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΜΕΝΟΥΣ. ΣΕ ΕΡΓΑΤΕΣ ΚΑΙ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΕΣ.

αν το καταλάβαιναν αυτό...όπως λέει και ο μπαρμπα-Κώστας

άντε θύμα, άντε ψώνιο
άντε σύμβολο αιώνιο
αν ξυπνήσεις μονομιάς
θα'ρθει ανάποδα ο ντουνιάς

JohnyQ είπε...

λέω να τα κάνετε γιατί δεν είμαι ενήλικας...

Run Boy Run είπε...

@ Ανώνυμος

Mην περιμένεις από εμένα να σου πω την πρόταση... ΑΥΤΑ είναι πολύ δύσκολα.

Run Boy Run είπε...

@ JohnyQ

Ο "ιμπεριαλισμός μας" είναι ως αναφορά στην Δυτική Ευρώπη και όχι σε εσένα και εμένα προσωπικά.

Απ' όσο ξέρω δεν πρόλαβα να γίνω ιμπεριαλιστής :)

fpboy είπε...

Καλησπέρα.
Μου μάμησες την ψυχολογία.
Αλλά, δυστηχώς υπάρχουν πραγματικοί πόλεμοι εκεί έξω.

Run Boy Run είπε...

@ fpboy

Τώρα μπορείς να καταλάβεις το πως αισθάνθηκα όταν είδα για πρώτη φορά την φωτογραφία...

Την καλησπέρα μου.

JohnyQ είπε...

ιμπεριαλισμός σημαίνει Δυτική Ευρώπη.;;;

και γω που νόμιζα ότι δε γνωρίζει πατρίδα, γιατί τα κέρδη δε γνωρίζουν πατρίδα αλλά ούτε και ανθρωπιά.

γιαυτό και οι προλετάριοι δεν έχουν πατρίδα(με τον εθνικό προσδιορισμό του όρου, όχι τον εδαφικό). και ενωμένοι θα αποτινάξουν όλους αυτούτς τους σφαγέες και τους δολοφόνους από πάνω τους.

JohnyQ είπε...

αλήθεια, τι σε κάνει να ταυτίζεσαι, όχι με τους Λαούς της Δυτικής Ευρώπης, αλλά ειδικά με τους ιμπεριαλιστές και τις κυβερνήσεις και να λές "Ο Ιμπεριαλισμός μας";

Run Boy Run είπε...

Απ' ότι δείχνουν τα πράγματα δεν σου έγινα κατανοητός.

Πρώτον η ανάρτηση είναι πέρα για πέρα σαφής. Μπροστά σε μάτια παιδιών με δάκρυα δεν με αφορούν οι πολιτικές και αφού θέλεις πολιτικά επιχειρήματα και αναλύσεις, αυτή η στάση (αναγωγή του ανθρώπου σε κεντρικό στοιχείο της κοινωνίας και όλων των μηχανισμών της) ονομάζεται Κοινωνικός Πολιτικός Διεθνισμός και έχει τις αρχές του στον 18ο αιώνα.

Δεύτερον, ιμπεριαλισμός όχι μόνο για μένα αλλά για πολλούς θεωριτικούς Μαρξιστές ΝΑΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΥΤΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ.

Είναι κάτι που ο Αντόνιο Νέγκρι σε δεκάδες ομιλίες του στο πανεπιστήμιο της Πάντοβα καθώς και στο Διεθνές Κολέγιο Φιλοσοφίας έχει εξηγήσει.

Η Ευρώπη είναι μια "ιμπεριαλιστική μητρόπολη" παρ' όλο την ύπαρξη αμερικανικής ηγεμονίας στο εσωτερικό της.

ΕΔΑΦΙΚΑ λοιπόν αφού βρίσκομαι και αναπνέω στην Δυτική Ευρώπη, η χρήση του όρου "Ιμπεριαλισμός μας" δεν ήταν λάθος, ειδικά όταν σου εξηγήθηκε σε σχόλιο ότι αυτός δεν είχε προσωπική αναφορά.

Για το τέλος, όσο αφορά αν ταυτίζομαι με Λαούς ή με ιμπεριαλιστικές κυβερνήσεις το εκλαμβάνω ως ατυχή και κακοδιατυπωμένη ερώτηση αφού δεν γνωρίζεις ούτε το υποβαθρό μου ούτε (τους τυχόν) αγώνες που έχω δώσει.

Την καλημέρα μου.

JohnyQ είπε...

"Για το τέλος, όσο αφορά αν ταυτίζομαι με Λαούς ή με ιμπεριαλιστικές κυβερνήσεις το εκλαμβάνω ως ατυχή και κακοδιατυπωμένη ερώτηση αφού δεν γνωρίζεις ούτε το υποβαθρό μου ούτε (τους τυχόν) αγώνες που έχω δώσει."

οι συναισθηματισμοί δεν αποτελούν απάντηση...

αλλά αφού οι τρομεροί και φοβεροί "Μαρξιστές"(τρομάρα τους!) έχουν αναλύσει τον Ιμπεριαλισμό ως Δυτικοευρωπαϊκό φαινόμενο πάω πάσο.

"Μπροστά σε μάτια παιδιών με δάκρυα δεν με αφορούν οι πολιτικές"

χμχμ..κακώς οι πολιτικές είναι αυτές που καταστρέφουν τις ζωές των γονιών τους και φέρνουν δάκρυα στα παιδικά μάτια....

JohnyQ είπε...

"Αλλά, δυστηχώς υπάρχουν πραγματικοί πόλεμοι εκεί έξω."

δηλαδή στην σκωτία και στην ελλάδα, δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή ταξικός πόλεμος;

δηλαδή ζούμε μια "ταξική ειρήνη"; α και γω που νόμιζα ότι η απόλυση της θείας μου, η τρομακράτισή μου στη δουλιά με συνεχής απειλές, αλλαγές, στέρηση άδεια είναι πόλεμος. Εγώ που νόμιζα ότι οι 110 νεκροί πέρυσι και οι τουλάχιστον 78 φέτος από εργατικά "ατυχήματα" είναι πόλεμος μάλλον δεν είμαι ρεαλιστής.

Run Boy Run είπε...

@ JohnyQ

Ρε JohnyQ μου κάνεις πλάκα ;

Είναι τόσο δύσκολο να καταλάβεις ότι όταν γράφω την πρόταση "Αλλά, δυστηχώς υπάρχουν πραγματικοί πόλεμοι εκεί έξω..." κάνω αναφορά σε ΠΟΛΕΜΟ με την γνωστή έννοια "Ανθρωποι, Όπλα, Μπαμ Μπουμ, Νεκρός."

Τι ταξικούς πολέμους μου γράφεις;;; Στην ανάρτηση είδες να γίνεται λόγος για ταξικούς πολέμους ; Αν θέλεις μπορείς εσύ να γράψεις μια ανάρτηση για τον ταξικό πόλεμο και με χαρά θα την διαβάσω ή να μου πεις να γράψω εγώ. Αυτή όμως η ανάρτηση μιλάει για κάτι άλλο...

Ακόμα επιμένεις να μην καταλαβαίνεις ότι άλλο "Η Ευρώπη είναι μια ιμπεριαλιστική μητρόπολη παρ' όλο την ύπαρξη αμερικανικής ηγεμονίας στο εσωτερικό της."

ΚΑΙ ΑΛΛΟ "Ο ιμπεριαλισμός είναι Δυτικοευρωπαϊκό φαίνομενο"

Αυτά...