Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2008

THIS IS THE END

Αδέλφια καλησπέρα,

Ώρα 22:25 Ελλάδος, 20:25 Ηνωμένου Βασιλείου γι’ αυτούς που ακόμα επιμένουν να είναι ΕΚΕΙ. Έχουν περάσει 271 μέρες από τότε που αποφάσιζα να γίνω Φύλαρχος του εαυτού μου.

Ποτέ δεν περίμενα ότι θα με «ακολουθήσουν» “wanna be” συγγραφείς που ψάχνουν ακόμα να βρουν με ποιον κοιμήθηκαν, άνθρωποι που πιστεύουν ότι γράφουν Ελληνικά, ενώ χρειάζονται την βοήθεια του συντακτικού της πρώτης δημοτικού (μην νευριάσεις… όταν φτάσεις τους ΧΡΥΣΟΥΣ μου… τα λέμε…).

Ποτέ δεν περίμενα να με ακολουθήσουν Α(στερητικό) πολιτίκ παιδάκια… που τώρα καταλαβαίνουν από πού κατουρούν… παιδάκια, τα οποία οι μοναδικοί αγώνες που έκαναν είναι ΕΝΑΝΤΙΑ του σερβιτόρου που τους έφερε το φραπέ αντί για μέτριο… γλυκό (αγόρι μου ακόμα έχω την μελανιά από το γκλοπ του μπάτσου… 1987).

Ποτέ δεν περίμενα ότι θα έβρισκα νέο θέμα συζήτησης με τον παιδικό μου ΦΙΛΟ (Την καλησπέρα μου ΑΛΕΚΟ)… Ποτέ δεν περίμενα ότι θα έβρισκα νέο ΦΙΛΟ (Την καλησπέρα μου ΜΠΑΜΠΗ)...

Για όλα τα παραπάνω ΠΟΤΕ πρέπει να υπάρχει και ένας ΛΟΓΟΣ…

ΑΔΕΛΦΙΑ, για ακόμα μια φορά χάσαμε το ΤΡΕΝΟ… είναι το 3ο ΤΡΕΝΟ που χάνω στα 36 χρόνια ζωής και αυτό δεν νομίζω ότι μπορώ να το ανεχθώ… Όταν Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ αλλάζει – καταρρέει… και βλέπω εθνικοσοσιαλιστικά κόμματα να κερδίζουν εκλογές (Γιάννη πάλι χάσαμε) NBP… και γι’ αυτούς που κουνάνε το κεφάλι χωρίς να καταλαβαίνουν… γράφω για το National British Party, που γάμησε στις τελευταίες εκλογές… Μιλάω για τον κάθε φασίστα που συσπειρώνει κόσμο δίπλα του, όταν εγώ και ο κάθε εγώ προσπαθώ να λύσω τον «ΓΟΡΔΙΟ ΔΕΣΜΟ» του Στάλιν (ναι ρε μαλάκα… Σταλινικός είμαι… τραβάς κανένα ζόρι;)

Τότε μιλάω για ΗΤΤΑ ΜΟΥ…

Αδέλφια αυτό ήταν… ΤΕΛΟΣ το «ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ»… Τα σχόλια «κλειδώνουν»… γράφω ότι μου έρθει στο κεφάλι.

Αν γουστάρεις να διαβάζεις τις «μαλακίες» μου… καλώς ΗΡΘΕΣ…

Αν γουστάρεις να ακούς τις «μουσικές μου»… καλώς ΗΡΘΕΣ…

Για τα άλλα δεν θα μπορέσω… Ξεκίνα την επανάσταση χωρίς εμένα… Και αν δεν σου κάνω… κόψε μου το κεφάλι…

… Μέχρι τότε (μαλάκα του τυχαίου κομματικού έντυπου) ΤΡΑΒΑ παρακάτω γιατί μου χαλάς το λαϊφσταϊλ (lifestyle) και μου προκαλείς ΑΝΑΓΟΥΛΑ (Καραγκιοζάκο… με διέγραψαν από την θέση σου πριν από 17 χρόνια… γιατί ΕΙΧΑ αρχείδια... δηλαδή ότι δεν έχεις και δεν θα ΕΧΕΙΣ ΠΟΤΕ)

Χαιρετίσματα στο σπίτι Αδέλφια.

ΥΓ 1: Όταν θες να μου πεις κάτι από σήμερα και δώθε… στείλε email

ΥΓ 2: Μαλάκα… όσο θα ακούς Φαραντούρη… Θα ακούω Monica.

Δεν υπάρχουν σχόλια: