Αδέλφια καλησπέρα,
Το μόνο επίκαιρο στην χώρα του πρασινομπλέ είναι η Siemens και η Βατίδου, άρα τι απορίες να προκύψουν; Δια αυτό τον λόγο οι απορίες της εβδομάδας βρίσκονται σε άδεια μέχρι και τον Σεπτέμβριο.
Παρ’ όλα αυτά άμα ρίξεις μια προσεκτική ματιά μπορεί να βρεις ανθρώπους, οργανώσεις, events τα οποία είναι ικανά να σε κάνουν να ΦΥΓΕΙΣ μακριά. Ας γίνω συγκεκριμένος.
«Ανθρώπινο μωσαϊκό για αεροφωτογράφιση στην Πνύκα πάνω στο λόφο του Φιλοπάππου στο Θησείο.» by Διεθνή Αμνηστία. Αυτό με λίγα λόγια… με πολλά λόγια… Η Διεθνής Αμνηστία και η Circle Up Now διοργανώνουν στην Αθήνα την κεντρική εκδήλωση της διεθνούς οργάνωσης για μια θετική κληρονομιά για τα ανθρώπινα δικαιώματα στην Κίνα με αφορμή τους Ολυμπιακούς Αγώνες Πεκίνο 2008.
Με αυτό τον τρόπο η Διεθνής Αμνηστία αποφάσισε να ρίξει μια ακόμα γροθιά στο σκοτεινό, κίτρινο και κομμουνιστικό καθεστώς της Κίνας που «καταπατά» τα ανθρώπινα δικαιώματα των «κακόμοιρων» Θιβετιανών.
Σχετικά με το Θιβέτ είχα γράψει την άποψη μου πριν 3 μήνες http://fygei.blogspot.com/2008/03/blog-post_20.html (για αυτούς που δεν γνωρίζουν ιστορία ας ρίξουν μια ματιά)και μέσα σε αυτό το διάστημα ακόμα και ο Δαλάι Λάμα δήλωσε ότι οι διαδηλώσεις – καραγκιοζιλίκια στις περιοχές που «έκοβε» βόλτα η Ολυμπιακή φλόγα θα έπρεπε να σταματήσουν. ΟΜΩΣ οι δηλώσεις του ηγέτη του Θιβέτ δεν στάθηκαν αρκετές για να σταματήσουν τα καλλιτεχνικοακτιβιστικά happenings της ΜΕΓΑΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗΣ οργάνωσης.
Η Διεθνή Αμνηστία από το 2006 έχει μετατραπεί σε Διεθνή Αμνησία ξεχνώντας ότι υπάρχει το Γουαντάναμο, αφήνοντας στην μοίρα τους δεκάδες εκατοντάδες κρατουμένων που στερούνται τα βασικά. Αλλά και πριν το 2006 η ίδια οργάνωση «εξάντλησε» τον ακτιβισμό της για το συγκεκριμένο θέμα με χιλιάδες δελτία τύπου που έστειλε σε εφημερίδες…
Κατόπιν αυτής της ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ το μόνο που έχω να πω είναι ότι συμφωνώ απόλυτα με την Διεθνή Αμνηστία. Οι Θιβετιανοί μοναχοί που στερούνται (;) τα ανθρώπινα δικαιώματα τους από τους κοντούς κίτρινους και κομμουνιστές κινέζους, πουλάνε σαφώς περισσότερο από τους κακόμοιρους μουσουλμάνους με τις πορτοκαλί στολές που βλέπουν αμερικανάκια από την Αλαμπάμα να κατουράνε το Κοράνι. Βλέπεις οι πρώτοι (Κινέζοι) είναι βολικός στόχος, ενώ τα αμερικανάκια από την Αλαμπάμα μπορεί και να πυροβολήσουν.
Μετά τα παραπάνω σας θέλω ΟΛΟΥΣ αύριο στο Θησείο, έτοιμους να ενώσουμε τα σώματα μας σε αυτό το Θεάρεστο happening.
Χαιρετίσματα στο σπίτι Αδέλφια.
Το μόνο επίκαιρο στην χώρα του πρασινομπλέ είναι η Siemens και η Βατίδου, άρα τι απορίες να προκύψουν; Δια αυτό τον λόγο οι απορίες της εβδομάδας βρίσκονται σε άδεια μέχρι και τον Σεπτέμβριο.
Παρ’ όλα αυτά άμα ρίξεις μια προσεκτική ματιά μπορεί να βρεις ανθρώπους, οργανώσεις, events τα οποία είναι ικανά να σε κάνουν να ΦΥΓΕΙΣ μακριά. Ας γίνω συγκεκριμένος.
«Ανθρώπινο μωσαϊκό για αεροφωτογράφιση στην Πνύκα πάνω στο λόφο του Φιλοπάππου στο Θησείο.» by Διεθνή Αμνηστία. Αυτό με λίγα λόγια… με πολλά λόγια… Η Διεθνής Αμνηστία και η Circle Up Now διοργανώνουν στην Αθήνα την κεντρική εκδήλωση της διεθνούς οργάνωσης για μια θετική κληρονομιά για τα ανθρώπινα δικαιώματα στην Κίνα με αφορμή τους Ολυμπιακούς Αγώνες Πεκίνο 2008.
Με αυτό τον τρόπο η Διεθνής Αμνηστία αποφάσισε να ρίξει μια ακόμα γροθιά στο σκοτεινό, κίτρινο και κομμουνιστικό καθεστώς της Κίνας που «καταπατά» τα ανθρώπινα δικαιώματα των «κακόμοιρων» Θιβετιανών.
Σχετικά με το Θιβέτ είχα γράψει την άποψη μου πριν 3 μήνες http://fygei.blogspot.com/2008/03/blog-post_20.html (για αυτούς που δεν γνωρίζουν ιστορία ας ρίξουν μια ματιά)και μέσα σε αυτό το διάστημα ακόμα και ο Δαλάι Λάμα δήλωσε ότι οι διαδηλώσεις – καραγκιοζιλίκια στις περιοχές που «έκοβε» βόλτα η Ολυμπιακή φλόγα θα έπρεπε να σταματήσουν. ΟΜΩΣ οι δηλώσεις του ηγέτη του Θιβέτ δεν στάθηκαν αρκετές για να σταματήσουν τα καλλιτεχνικοακτιβιστικά happenings της ΜΕΓΑΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗΣ οργάνωσης.
Η Διεθνή Αμνηστία από το 2006 έχει μετατραπεί σε Διεθνή Αμνησία ξεχνώντας ότι υπάρχει το Γουαντάναμο, αφήνοντας στην μοίρα τους δεκάδες εκατοντάδες κρατουμένων που στερούνται τα βασικά. Αλλά και πριν το 2006 η ίδια οργάνωση «εξάντλησε» τον ακτιβισμό της για το συγκεκριμένο θέμα με χιλιάδες δελτία τύπου που έστειλε σε εφημερίδες…
Κατόπιν αυτής της ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ το μόνο που έχω να πω είναι ότι συμφωνώ απόλυτα με την Διεθνή Αμνηστία. Οι Θιβετιανοί μοναχοί που στερούνται (;) τα ανθρώπινα δικαιώματα τους από τους κοντούς κίτρινους και κομμουνιστές κινέζους, πουλάνε σαφώς περισσότερο από τους κακόμοιρους μουσουλμάνους με τις πορτοκαλί στολές που βλέπουν αμερικανάκια από την Αλαμπάμα να κατουράνε το Κοράνι. Βλέπεις οι πρώτοι (Κινέζοι) είναι βολικός στόχος, ενώ τα αμερικανάκια από την Αλαμπάμα μπορεί και να πυροβολήσουν.
Μετά τα παραπάνω σας θέλω ΟΛΟΥΣ αύριο στο Θησείο, έτοιμους να ενώσουμε τα σώματα μας σε αυτό το Θεάρεστο happening.
Χαιρετίσματα στο σπίτι Αδέλφια.
27 σχόλια:
Μπράβο βρε σύντροφε είναι ένα θέμα που και εμείς οι υποτίθεται συνειδητοποιημένοι έχουμε ξαχάσει...
Εύχομαι όλοι οι red bloggers κάποια στιγμή σε συκεκριμένη ημερομηνία που θα καθορίσουμε να γράψουμε όλοι μαζί για το ρόλο όλως αυτών των "πρακτόρων του ιμπεριαλισμού" που λέγονται μη-κυβερνητικές οργανώσεις.
Συγχαρητήρια ξανά.
Αν και θα λείπω σαβατοκύριακο είμαι σίγουρη ότι θα πας στο θησείο και θα κάνεις εντύπωση :-)
Η ιστορία με αυτές τις οργανώσεις του κώλου είναι γνωστή. Συμφωνώ απόλυτα με τον ραδιοκολλεκτίβα.
Καλό σ/κ. Τα λέμε
φύλαρχε, εννοείται πος οι κινέζοι είναι κακοί εκ γενετής, και οι αμερικάνοι μπορεί να κάνουν ότι κάνουν, αλλά το κάνουν για το καλό της ανθρωπότητας! όπως επίσης και με τα πυρηνικά.. είναι απαράδεκτο να έχουν όλοι, οι μόνο που επιτρέπεται είναι οι αμερικανοί που ξέρουν και πως να τα χρησιμοποιούν (βλ. χιροσιμα, ναγκασακι)
@ radiocollectiva
Το έγραψες πολύ σωστά... ακόμα και εμείς έχουμε ξεχάσει. Όμως αυτοί εκεί (στο ότι ξεχάσαμε) έχουν ποντάρει και έτσι έχουν κερδίσει.
Απλά σου θυμίζω τους άλλους της greenpeace που στις αρχές του 80 κυνηγούσαν Σωβιετικούς ψαράδες την ίδια ώρα που οι Καναδοί και οι Ιάπωνες έκαναν πάρτυ στους ωκεανούς.
@ Maria
... Κρίμα και εγώ περίμενα να πάμε παρέα :)
@ Nikos
Η ιστορία είναι γνωστή αλλά γνωστό είναι και ότι εμείς δεν κάνουμε ΤΙΠΟΤΑ ώστε να αλλάξει.
@ maritimepeace
Το παιχνιδάκι των καλών αμερικάνων το βλέπουμε από την εποχή του πρώτου παγκοσμίου πολέμου μέχρι και σήμερα χωρίς καμία διακοπή.
Γιατί όλα πρέπει να τα βλέπετε κομουνιστικά ???
@ Ανώνυμος
ΒΑΡΕΘΗΚΑ. ΒΑΡΕΘΗΚΑ. ΒΑΡΕΘΗΚΑ.
Πρώτον, είναι δύσκολο να κάνεις δύο πράγματα μαζί (διαβάσεις, καταλάβεις.
Δεύτερον, δεν με πειράζει τόσο η ανωνυμία σου (αφού και εγώ ανώνυμος είμαι) αλλά με πειράζει η ορθογραφία σου. ΗΜΑΡΤΟΝ.
Τρίτον, στο σχολιό σου δεν έχω να απαντήσω κάτι.
@ RBR
Ακόμα και χωρίς ορθογραφία δεν τα βλέπω όλα κόκκινα όπως εσύ.
Η διεθνής αμνηστία κάνει σωστή δουλειά εδώ και χρόνια με στόχο την διατήρηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και μόνο γι' αυτό είμαι μαζί τους.
@ Ανώνυμος
Καλημέρα Ανώνυμε.
Δεν μπορώ να απαντήσω το σχολιό σου. Θεωρείς ότι η Διεθνής Αμνηστία κάνει καλή δουλειά και εγώ θεωρώ κάτι άλλο...
Καλό κυνήγι κινέζων σήμερα.
συνμφωνω αδελφε..οι μεν ΠΟΥΛΑΝΕ τους δε,τους ΠΟΥΛΑΝΕ..
Γειά σου φύλαρχε!
ΌΟΟΟΟλοι Θησείο!!!
Αλλά μη φοβάστε βρε!
Θα μας σώσει ο Πρόεδρος Της Αμερικής οδηγώντας F16!!!
Για ανώνυμο μη σκας, μπορεί και να μην φταίει αυτός αλλά να ελιναι θύμα της παιδείας που δίνουν και των βιβλίων ιστορίας που λανσάρουν!
Απ΄την άλλη μπορεί να είναι και ο Άδωνις...
:-D
Το να λες ότι η Αμνηστία δεν ασχολήται με το Γκουαντάναμο είναι το λιγότερο αναληθές. Μόνο στο Ριζοσπάστη να κοίταγες (που δεν είναι και η πιο φιλική προς την Αμνηστία εφημερίδα) και μόνο για μετά το 2006 θα έβλεπες τα παρακάτω:
http://www1.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=4295476
http://www1.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=3998669
http://www1.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=4366778
http://www1.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=3872988
ενώ από μνήμης μόνο, θυμάμαι για φέτος ένα δρώμενο στα Χανιά και ένα στο Σύνταγμα. Και φυσικά σχεδόν μόνιμα υπάρχει στην πρώτη σελίδα του amnesty.org αναφορά στο Γκουαντάναμο ή στις παραβιάσεις δικαιωμάτων στα πλαίσια του «πολέμου ενάντια στη τρομοκρατία». Τέλος, σήμερα το μεγάλο θέμα δεν είναι το Γκουαντάναμο. Το Γκουαντάναμο είναι γνωστό, «νόμιμο», έχουν μείνει λίγοι σχετικά κρατούμενοι και δέχεται έως ένα βαθμό τα φώτα της δημοσιότητας. Το μεγάλο πρόβλημα είναι τα μυστικά κέντρα κράτησης σε διάφορες χώρες όπου τα βασανιστήρια είναι «θεσμός», θέμα που προσπαθεί να αναδείξει η Δ.Α. (βλέπε μυστικές πτήσεις της CIA)
Δεν έχω πρόχειρες τις δηλώσεις του Δαλάι Λάμα (έχεις κάνα link;) αλλά απ' ότι θυμάμαι αναφερόταν στο ότι δεν πρέπει οι «εκδηλώσεις» να στρέφονται ενάντια στους Ολ. αγώνες. Εξάλλου, τα θέματα που αναδικνύει κυρίως η Αμνηστία είναι:Stop executions, Respect the rights of activists, Freedom from censorship, Fair trials for all (από το site της).
Παλαιότερα, είτε κάποιος συμφωνούσε, είτε διαφωνούσε σε ένα πολιτικό ή ιδεολογικό ζήτημα με έναν κομμουνιστή (ή ένα Κ.Κ.) ήξερε ότι σέβεται τα γεγονότα και τα παρουσιάζει όπως έχουν. σήμερα...
Υ.Γ. Επίτιδες δεν μπαίνω στη συζήτηση για την πολιτική ή το ρόλο της Δ.Α. (ή κάποιας άλλης συγκεκριμένης ΜΚΟ. Δεν τις βάζω όλες στο ίδιο τσουβάλι)
Υ.Γ.2 τα περί κοντών, κίτρινων και κομμουνιστών κινέζων είναι σχολή Ευαγγελάτου...
@ laplace78
Φίλε χάθηκες και μας έλειψες... Άντε γρήγορα πιάσε δουλειά για να διαβάσουμε ποστ σου.
@ kikop80
Όπως έχεις καταλάβει υπάρχει συντονισμένη επίθεση από τον Άδωνι στο μπλογκ :)
@ Ανώνυμος
"το λιγότερο αναληθές"... Το περισσότερο δηλαδή τι είναι ;
Εδω πέρα για να γράψω ένα ποστ ψάχνω και ΔΕΝ ΓΡΑΦΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΚΑΤΕΒΕΙ στο κεφάλι.
Ας ξεκινήσω λοιπόν να δούμε το δικό σου αληθές σχόλιο.
http://earthquake.pblogs.gr/2008/04/o-dala-lama-den-yposthrizei-to-mpo-kotaz.html
Το παραπάνω είναι σχόλιο του Δαλάι στο NBC και μεταξύ άλλων λέει ότι ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΑΠΟΣΧΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΝΑ.
Στην αρχική σελίδα της Αμνηστίας http://www.amnesty.org.gr/ φυσικά ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ αναφορά στο Γκουαντάναμο (Τσέκαρε και εσύ). Το τελευταίο άρθρο στο σαιτ έχει "σηκωθεί" το 2006 με αριθμό index : AMR 51/186/2006
Για το τέλος ΒΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΟΥΜΑΝΙΣΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗ πως μπόρεσες και πληκτρολόγησες την πρόταση "έχουν μείνει λίγοι κρατούμενοι"... Έστω και ΕΝΑΣ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ είναι ντροπή για τον πλανήτη.
Μετά απ' αυτά ξανακάνε μια προσπάθεια να μου γράψεις ΠΟΙΟΣ γράφει ποστ που δεν τα στηρίζει σε στοιχεία... Αλλιώς κάνε μου την χάρη και διάβασε άλλο μπλογκ.
ΥΓ : Στα σχόλια έγραψα και για τις ιστορίες της greenpeace αλλά φυσικά δεν μπήκες στην κουβέντα περί ΜΚΟ και πολιτικών δράσεων.
ΥΓ2: Εαν εγώ είμαι της σχολής του Ευαγγελάτου, εσύ ποιας σχολής είσαι που νομίζεις ότι με 3 links του Ριζοσπάστη έχεις τεκμηριωμένη απόψη ;
@ Ανώνυμος
... και που είσαι μεγάλε όταν γράφεις εδώ μέσα δεν θα γράφεις αρλούμπες. Τα λινκ του Ριζοσπάστη που δίνεις το ένα γράφει για την Αίγυπτο, το άλλο γράφει για το Αφγανιστάν, το επόμενο για διαδηλώσεις ΑΛΛΩΝ οργανώσεων με αφορμή την συμπλήρωση 5 χρόνων από το άνοιγμα του Γκουαντάναμο και μόνο το τρίτο από τα 4 που μας στέλνεις αναφέρει για ένα ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ (τι άλλο θα ήταν) της Διεθνής Αμνησίας με αφορμή την συμπλήρωση 5 χρόνων.
Εγώ λοιπόν αναληθή ποστ (;) και εσύ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ.
Να λοιπόν φιλαράκι ποια ήταν η αλήθεια σου.
1ο link) Τίτλος: Κατηγορεί το ΝΑΤΟ η Διεθνής Αμνηστία
«Κατηγορίες προς τις κατοχικές δυνάμεις του Αφγανιστάν ... Σύμφωνα με την έκθεση, τεκμηριώνεται ότι οι κατοχικές δυνάμεις παραδίδουν τους κρατούμενους στην υπηρεσία πληροφοριών του Αφγανιστάν, την Εθνική Διεύθυνση Ασφαλείας, «παρά τις συστηματικές καταγγελίες για βασανιστήρια και κακομεταχείριση από την υπηρεσία αυτή» και παρά την υποχρέωσή τους να τους προφυλάξουν.
Ναι, έχεις δίκιο, δεν λέει για το Γκουαντάναμο αλλά για βασανιστήρια που κάνουν (ουσιαστικά) οι ΗΠΑ. Συνεχίζει πάντως να στέκει σαν επιχείρημα στο ότι η ΔΑ δεν αποσιωπά εγκλήματα των ΗΠΑ.
2o link) «...Ενδεικτικό, άλλωστε, είναι το ότι το 2005 ο Αιγύπτιος πρωθυπουργός παραδέχτηκε πως από το 2001 η χώρα του «φιλοξένησε» περίπου 60 συλληφθέντες από τις ΗΠΑ.»
Επίσης δεν μιλά για το Γκουαντάναμο συγκεκριμένα αλλά για άλλα κέντρα κράτησης. Έχει τόσο μεγάλη διαφορά που να με κάνει προβοκάτορα;
3ο link) «Να καταργηθεί κάθε δυνατότητα επ' αόριστον ανεξέλεγκτης κράτησης και να κλείσει κάθε στρατόπεδο συγκέντρωσης, απαιτούν με κοινό δελτίο Τύπου ... το Ελληνικό τμήμα της Διεθνούς Αμνηστίας... με αφορμή τη συμπλήρωση έξι χρόνων από την ημέρα της πρώτης άφιξης κρατουμένων στο Γκουαντάναμο,»
Δεν είναι άλλες οργανώσεις.
4ο link) «... Διαδηλώσεις, αρκετές με πρωτοβουλία της Διεθνούς Αμνηστίας, έγιναν σε πολλές πόλεις ανά την υφήλιο από το Λονδίνο έως την Κούβα, όπως προαναφέρθηκε περνώντας από τη Μαδρίτη και το Οσλο, και σε όλες ζητήθηκε το κλείσιμο του Γκουαντάναμο ...»
Προφανώς δεν είναι δελτίο τύπου
Στη κεντρική σελίδα του amnesty.org, (δεν μίλησα για το ελληνικό site όπου τα θέματα είναι λιγότερα) στη στήλη Spotlight γράφει: "Counter Terror with Justice - Protecting human rights in the fight against terrorism" εγώ έγραψα : «... αναφορά στο Γκουαντάναμο ή στις παραβιάσεις δικαιωμάτων στα πλαίσια του «πολέμου ενάντια στη τρομοκρατία».
Για τον Δαλάι Λάμα: Η Διεθνής Αμνηστία δεν λέει, δεν έχει πει, δεν έχει υπονοείσει καν ότι πρέπει ή δεν πρέπει να αποσχιστεί μια οποιαδήπωτε περιοχή από κάποια χώρα. Έχεις δει κάπου να λέει ότι θέλει την απόσχιση; Αναφέρεται μόνο σε συγκεκριμένες παραβιάσεις δικαιωμάτων Θιβετιανών από την κυβέρνηση της Κίνας.
Δεν έγραψα πουθενά ότι δεν είναι ντροπή το Γκουαντάναμο. Είπα ότι «μεγαλύτερο πρόβλημα» είναι τα μυστικά κέντρα κράτησης. Αυτού του είδους τα σχόλια ακριβώς ονομάζω σχολή Ευαγγελάτου.
Αν ψάξεις για Guantánamo στο amnesty.org βγάζει 74 αποτελέσματα μέσα στο 2008: http://www.amnesty.org/en/ai_search?did_adv_search=false&keywords=Guantánamo&sort=relevance&start_date=2008-01-01&end_date=2008-07-13®ion=**ALL**&issue=**ALL**&language=en&document_types[reports]=reports&document_types[press_materials]=press_materials&document_types[urgent_actions]=urgent_actions&document_types[other]=other&op=Search&form_id=amnestysearch_webform&start_date_jscalendar[ifFormat]=%25Y-%25m-%25d&start_date_jscalendar[showsTime]=false&end_date_jscalendar[ifFormat]=%25Y-%25m-%25d&end_date_jscalendar[showsTime]=false
Από το ελληνικό site μέσα στο 2008:
http://www.amnesty.org.gr/2008-06-24-1.htm
http://amnesty.org.gr/news/2008-01-09-1.htm
http://amnesty.org.gr/news/2008-02-07-1.htm
http://amnesty.org.gr/news/2008-02-12-1.htm
http://amnesty.org.gr/news/2008-03-14-1.htm
και κάποιες άλλες δράσεις στην ελλάδα μέσα στο 2008:
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=25.02.2008,id=29354888
http://afmarx.wordpress.com/2008/01/08/stop-guantanamo/
Τα 3 links στο Ριζοσπάστη ήταν απλώς ενδεικτικά, από μια πηγή που δεν είναι ιδιαίτερα φιλική προς την οργάνωση. Όποιος θέλει περισσότερα υπάρχει πάντα το google
Μια συζήτηση γενικά για τις ΜΚΟ (πολιτική, ιδεολογία) αφενός δεν έχει νόημα γιατί η κάθεμια έχει τη δική της, αφετέρου (ακόμη κι αν μιλάγαμε για μια συγκεκριμένη) απαιτεί χρόνο και όρεξη που εγώ δεν έχω.
Δεν είπα ότι είμαι παντωγνώστης και φυσικά δεν μπορώ να απαντήσω (δεν τρέφω εξάλλου ιδιαίτερη συμπάθια για τη συγκεκριμένη οργάνωση) για μια δράση της greenpeace πριν 25χρόνια.
@ Ανώνυμος
Με όλη την συμπάθεια (που λένε και στην γειτονιά μου)... Νομίζω ότι κάπου το χάσαμε. Πολύ γρήγορα και όχι σε σχόλιο "σεντόνι"...
Πουθενά στο ποστ δεν αναφέρω Δαλάι και Δ.Α., αυτό που λέω είναι ότι οργανώσεις σαν την Δ.Α. δεν μπήκαν στον κόπο να τον "ακούσουν". Πάντως ελπίζω τώρα να διάβασες τις δηλώσεις τους.
Σχετικά με τα λινκς το μόνο που αναφέρει για την Δ.Α. είναι το 3ο κατάσειρά που έστειλες και όπως λες και εσύ ΝΑΙ είναι δελτίο τύπου.
Αφήνω στους αναγνώστες του μπλογκ να βγάλουν τα συμπεράσματά τους για το αν το σχόλιο σου ήταν ή όχι προβοκατόρικο (λέξη που σιχαίνομαι)
@ rbr
Καλημέρα φίλε,
Μάλλον η ερωτησή σου για το αν το σχόλιο του φίλου ανώνυμου ήταν προβοκατόρικο ή όχι είναι αστεία.
Γράφεις ένα post, σου γράφει ένα σχόλιο που "απαντά" στο post σου, απαντάς και εσύ και μετά ο φίλος ανώνυμος όπως λες το χάνει και μας "μαθαίνει" το google και άλλα τέτοια.
Η προβοκάτσια (πραγματικά σιχαμένη λέξη) ξεκινάει στο πρώτο του σχόλιο. Στο δεύτερο προσπαθεί να σώσει τα άσωστα.
Καλή εβδομάδα. Εγώ περιμενα να δω φωτογραφιες απο το θησείο και αντ' αυτου βλεπω απιστευτα κουραστικα σχολια απο τον ανωνυμο. Σχόλια που δεν έχουν κανένα νόημα παρα μόνο νουμεράκια.
Δεν ξέρω αν ειναι προβοκάτορας αλλά σίγουρα είναι κουραστικός.
@ Nikos
H σειρά όπως την καταγράφεις είναι η σωστή. Όπως και εσύ έτσι και εγώ πιστεύω ότι με το δεύτερο του σχόλιο το μόνο που προσπαθεί είναι να διασκευάσει τις εντυπώσεις, ενώ στο πρώτο ο σκοπός του ήταν να δημιουργήσει εντυπώσεις δίνοντας 4 λινκς του Ριζοσπάστη που μόνο το ένα έγραφε για την Δ.Α. . Κατά τ' άλλα εγώ έγραφα ανακρίβειες.
@ Maria
Κουραστικός ή όχι το θέμα είναι ότι με τα σχόλια "σεντόνι" έκανε "βαρύ" το κείμενο.
Καλημέρα στήν φυλή
@ RUN φύλαρχε μου
κατ'αρχήν ο άνθρωπος δέν είναι ανώνυμος λέγεται "Gebells" καί μάλλον είναι μακρανήψι τού μεγάλου..."λέγε λέγε κάτι μένει"
όσον αφορά τίς επιδόσεις του στό hyperlinking νομίζω ότι αξίζει ένα θερμό χειροκρότημα:) τό δεύτερο πόνημα του μού θύμισε τήν αμαξοστοιχία τής Τιθωρέας...36 βαγόνια!!!όσα καί τά links πού έβαλε...
@ ανώνυμος
Αγαπητέ κύριε θά ήταν εφικτό νά ορίσετε τήν "κομμουνιστική ματιά" καί θά ήμην υπόχρεος εάν τό κάνετε αφού σκεφτείτε από πού χρηματοδοτείται η ΜΚΟ περί ής ο λόγος??
Εν κατακλείδι αφού διαβλέπω μιά εσωτερική ανάγκη στήριξης τών ΜΚΟ στηρίξτε τόν Αρκτούρο πού κάνει καί έργο πάνω σέ κάτι πιό χρήσιμο από τις αφεντιές μας στά ΖΩΑ.
Αυτά είχα νά πώ καί γράμματα γνωρίζω..
@ ΓΙΑΝΝΗΣ
Το κυνήγι και η προπαγάνδα κατά των κομμουνιστών πάντα ήταν της μόδας.
Μερικοί (σαν τον ανώνυμο ας πούμε) θεωρούν τους κομμουνιστές κάτι ξεπερασμένο ως και παροχυμένο. Ο τύπος με κατηγόρησε για ανακρίβειες την ίδια στιγμή που έγραφε ως στοιχεία λινκς ανύπαρκτα.
Άντε καλημέρα.
ΥΓ : Περιμένω απάντηση στο ΥΓ του τελευταίου εμαιλ.
Δημοσίευση σχολίου